Voľná pracovná pozícia
Pracovné zaradenie: Administratívny*a pracovník*čka / Back Office
Prijmeme asistentku/asistenta na zabezpečenie chodu kancelárie. Náplň práce je administratívna práca týkajúca fakturácií, príprava podkladov pre externého účtovníka, telefonická a písomná komunikácia s dodávateľmi, zaučenie vo fakturačnom programe.
Rozsah pracovného úväzku: celý pracovný úväzok
Plat: 850€ brutto / mesiac
Agenda:
- administratívne práce, administrácia zmlúv
- komunikácia s dodávateľmi
- fakturácia (znalosť systému Softip výhodou)
- evidencie (objednávky, faktúry, sklady, opravy, zapožičania,...)
- príprava účtovných podkladov a pokladne
- denná operatíva (kniha došlej pošty/registratúra)
- asistencia pri organizácii výstavných akcií
Zamestnanecké výhody:
- 2% príspevok zamestnávateľa do DDS
- základná výmera dovolenky je päť týždňov. Pri dovŕšení veku 33 rokov je šesť týždňov
- priateľský kolektív
Požiadavky:
- stredoškolské alebo nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, príp. vysokoškolské I. stupňa, ideálne v ekonomickej oblasti
-Microsoft Word - základy
-Microsoft Excel - základy
-Microsoft Outlook - mierne pokročilý
-Microsoft Excel - základy
-Microsoft Outlook - mierne pokročilý
- prax na pozícii v oblasti administratívy 1 rok
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Hľadáme osobu, ktorú práca baví a napĺňa, ktorá prijíma výzvy a je ich schopná úspešne realizovať.
Samostatnosť, systematickosť, kreativita, analytické myslenie, komunikačné schopnosti, tímový duch, ochota prevziať zodpovednosť, doťahovanie vecí do konca v stanovenom čase, zmysel pre poriadok, priateľské vystupovanie, upevňovanie lojality v rámci kolektívu to sú vlastnosti vhodné pre osobu na tomto poste.
Termín nástupu: 1.2.2022
Miesto práce: Námestie SNP 12, Bratislava
Svoj životopis zašlite prosím najneskôr do 10.1.2022
Kontakt: denisa.zlata@kunsthallebratislava.sk