Voľná pracovná pozícia

Pracovné zaradenie: Administratívny*a pracovník*čka / Back Office

 

Prijmeme asistentku/asistenta na zabezpečenie chodu kancelárie. Náplň práce je administratívna práca týkajúca fakturácií, príprava podkladov pre externého účtovníka, telefonická a písomná komunikácia s dodávateľmi, zaučenie vo fakturačnom programe.

 

Rozsah pracovného úväzku: celý pracovný úväzok

 

Plat: 850€ brutto / mesiac

 

Agenda:

  •  administratívne práce, administrácia zmlúv
  •  komunikácia s dodávateľmi
  •  fakturácia (znalosť systému Softip výhodou)
  •  evidencie (objednávky, faktúry, sklady, opravy, zapožičania,...)
  •  príprava účtovných podkladov a pokladne
  •  denná operatíva (kniha došlej pošty/registratúra)
  •  asistencia pri organizácii výstavných akcií

 

 

Zamestnanecké výhody:

- 2% príspevok zamestnávateľa do DDS

- základná výmera dovolenky je päť týždňov. Pri dovŕšení veku 33 rokov je šesť týždňov

- priateľský kolektív
 
 
Požiadavky:
- stredoškolské alebo nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, príp. vysokoškolské I. stupňa, ideálne v ekonomickej oblasti
-Microsoft Word - základy
-Microsoft Excel - základy
-Microsoft Outlook - mierne pokročilý
- prax na pozícii v oblasti administratívy 1 rok
 
 
Osobnostné predpoklady a zručnosti: 
Hľadáme osobu, ktorú práca baví a napĺňa, ktorá prijíma výzvy a je ich schopná úspešne realizovať.
Samostatnosť, systematickosť, kreativita, analytické myslenie, komunikačné schopnosti, tímový duch, ochota prevziať zodpovednosť, doťahovanie vecí do konca v stanovenom čase, zmysel pre poriadok, priateľské vystupovanie, upevňovanie lojality v rámci kolektívu to sú vlastnosti vhodné pre osobu na tomto poste.

 

Termín nástupu: 1.2.2022

 

Miesto práce: Námestie SNP 12, Bratislava

 

Svoj životopis zašlite prosím najneskôr do 10.1.2022
 
Kontakt: denisa.zlata@kunsthallebratislava.sk